Necessites sortir als mitjans?

El Gabinet de Premsa d'Alfred Picó està pensat per a petites empreses, entitats i particulars (creatius, artistes, emprenedors...) que necessiten presència als mitjans de comunicació.

 

ALGUNS PROJECTES QUE HAN CONFIAT EN L'ALFRED PICÓ:

-Festival Deltebre Dansa (des de l'any 2011)

-Col·lecció DVD de cinema europeu d'El Periódico de Catalunya

-Col·lecció DVD en català d'Enciclopèdia Catalana (Vernal Media)

-Naixement i presentació del Museu d'Idees i Invents de Barcelona

-Candidatura a la presidència del Barça de Jordi Medina

-Exposició de pintura solidària "Els cinc sentits"

-Promoció del CD d'òpera en catala "Urbs"

-6 edicions de la Superbowl de futbol sala (Rècord Guinnes)

-Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya (Alfred Picó en va ser cap de premsa)

Presentació als mitjans del Festival Deltebre Dansa
Presentació als mitjans del Festival Deltebre Dansa
Presentació als mitjans del candidat  a la presidència del Barça Jordi Medina
Presentació als mitjans del candidat a la presidència del Barça Jordi Medina
Alfred Picó va ser cap de premsa de la Secretaria General de l'Esport
Alfred Picó va ser cap de premsa de la Secretaria General de l'Esport
BTV entrevista Jesús Rodríguez Picó, autor de l'òpera URBS
BTV entrevista Jesús Rodríguez Picó, autor de l'òpera URBS
La pintora Núria Cátedra, responsable de l'exposició "Els cinc sentits"
La pintora Núria Cátedra, responsable de l'exposició "Els cinc sentits"

 

EL PLA D’ACCIÓ DE L'ALFRED PICÓ:

 

1.- Descobrir i potenciar els punts forts del projecte

 

2.- Creació d'una àmplia base de dades amb els mitjans i periodistes

 

3.- Notes de premsa amb ganxo i tracte personalitzat amb els periodistes

 

4.- Organització d'actes que puguin tenir repercussió mediàtica

 

5.- Presència en els mitjans de comunicació del responsable de l'empresa/entitat

 

6.- Treball creatiu i eficaç a Facebook i Twitter

 

8.- Coaching periodístic: preparar discursos convincents, perdre la por al micro i a la càmera...

 

 

EXPERIÈNCIA CONTRASTADA D'ALFRED PICÓ

 

-Cap de comunicació de la Superbowl de futbol sala (rècord Guinnes amb 1.500 equips). Més de 500 impactes en premsa esportiva en 5 anys.

 

-Cap de premsa de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya. Autor de l'estudi "Política comunicativa i relació amb els mitjans". Renovació de la imatge corporativa. Aproximació als mitjans. Més de 1.000 impactes.

 

-Cap de premsa del candidat del Barça Jordi Medina (eleccions 2003 que guanya Joan Laporta). La premsa el va valorar com el candidat revelació. Més de 200 impactes en premsa en només tres mesos.

 

-Cap de premsa del Festival Deltebre Dansa

Presentació del Festival a Barcelona. Més 200 impactes en premsa en 5 anys. Més de 50 entrevistes al seu director Roberto Olivan. 

 

-Assessor de comunicació de Vernal Media (promoció DVD en català) i d'El Periódico de Catalunya (promoció DVD de cinema europeu)

 

-Abans de crear el seu Gabinet de Premsa, l'Alfred Picó va col.laborar a prestigioses agències com Ente, Karacter i De Buena Tinta

 

La Superbowl de futbol sala va aconseguir més de 700 impactes  en premsa esportiva en 6 anys. Especialment Sport, Mundo Deportivo i Marca.
La Superbowl de futbol sala va aconseguir més de 700 impactes en premsa esportiva en 6 anys. Especialment Sport, Mundo Deportivo i Marca.
TV3 entrevista Roberto Olivan, director del festival Deltebre Dansa
TV3 entrevista Roberto Olivan, director del festival Deltebre Dansa
Impactes mediàtics del Festival Deltebre Dansa (reportatge a La Vanguardia)
Impactes mediàtics del Festival Deltebre Dansa (reportatge a La Vanguardia)
TV3 i el 3/24 parlant de la Festa "Qui té por de la música en català?
TV3 i el 3/24 parlant de la Festa "Qui té por de la música en català?
Membre de l'equip de Comunicació que presenta als mitjans el Museu MIBA (50 impactes en premsa)
Membre de l'equip de Comunicació que presenta als mitjans el Museu MIBA (50 impactes en premsa)
Cap de comunicació de la Superbowl de futbol sala.  Aconsegueix el suport d'Eric Cantona (foto)
Cap de comunicació de la Superbowl de futbol sala. Aconsegueix el suport d'Eric Cantona (foto)